Tur till Ikea <3

På dagen idag blev det en tur till sjukhustet, fortfarande mycket folk idag och brist på personal men fick träffa en läkare till slut och det visade sig att jag hade bihålsinflammation så blev en kur antibotika så förhoppningsvis så blir jag bra snart :) Träffade även två små söta barn där, en liten pojke och en liten bebis flicka. Så otroligt söta och charmiga barn. Alltid när jag träffar bebisar så får vi kontakt och får alltid bebisar att skratta, så mysigt!
 
Huvudet sprängdes av arghet.
 
Så vi tog en tur till Ikea för att få annat o tänka på och bara mysa med familjen(dem som betyder mest) försökte få mamma på gott humör och tror jag lyckades ganska bra. Blev middag på ikea såklart och fika. Sen fortsatte vi får runda. Kom därifrån med lite nya kuddar då jag köpte några förut tunna förut då dem inte hade andra, sen en sak som jag ska ge till min fina vän Elin i födelsedagspresent, en soppslev kom jag hem med. Hittade även lite kläder på gina som jag sprang in en snabbis på. Första gången jag kände mig riktigt snygg i snygga kläder trots min viktuppgång så var jag nöjd att jag verkligen hittade något som passade mig väldigt bra. Kändes skönt att se de i spegeln :) Blev en svart spets body, en svart kjol och två tröjor. 
 
Sen blev det en tur till Brorsan och familjen, mysigt avslut på en bra dag! <3 
 
Jag älskar min familj över allt annat på denna jord. Jag skyddar er med hela mitt hjärta och ni är allt för mig. Ni är dem gör gör mig gladast när jag mår som sämst. Ni är den bästa familjen man kan ha! <3 Glöm aldrig hur värdefulla ni alla är <3 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0