Hejdå! :)

Då det är många följare på denna blogg som en annan hade älskat så gör jag det tvärtom. Fått veta väldigt omogna saker. Och det är folk som läser denna blogg som beter sig som dem vore 12år. Folk som försöker försöra och smuttskastar mig då väljer jag att ta bort denna blogg eller denna blogg kommer finnas kvar men jag kommer inte att använda den. Men såklart kommer jag göra en ny blogg men kommer inte länka den ifrån denna. Utan det kommer finnas för endast mina vänner och vill ni veta så skriv erat namn på en kommentar så skickar jag på facebook eller sms om vad jag heter! 
 
Lite sorligt att jag ska behöva avsluta en blogg som har betytt så mycket för mig som jag har i alla dessa år men jag är inte stark nog att bli smutts kastad just nu. Man hälsar o smörar för mig i verkligehet men inför andra så är man inte vatten värd.. 
 
Folk blandar in mig i deras skit som jag inte alls har med o göra. Min oro mage har redan lugnat sig på grund av massa skit som har hänt vid mig med vänner. Så då vill jag ju inte bli inblandad i andras skit som jag verkligen inte har med o göra! 
 
Men aja skit samma.. Dem som behöver veta min blogg kommer få veta det så vi syns där sen :) 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0