Kropp till salu!

Senaste tiden har hela min kropp varit helt urbalans. Magen/tarmarna lever sitt egna liv. Trodde först att jag endast fick ont i magen när jag åt gluten och vist det blir värre men just nu får jag ont av allt jag äter och hamnar på toa direkt men blir mest gasig och kramper. 
Jag har haft huvudvärk och illamående konstant i 2 veckor nu, finns där när jag vaknar under dagen och när jag ska sova. Yrsel förekommer ibland. Vissa kommer kan jag inte ens se en bil åka förbi utan att jag vill spy av illamåendet. Jag är trött och seg i kroppen plus att denna kyla inte gör det bättre. 
Om jag står still i 15 minuter ungefär så domnar mina fötter bort.. 
 
Så just nu känns det som jag skulle behöva ha en riktig utredning och ta prover på min kropp.. Det kan lika gärna vara biverkningar av min medicin och då oroar jag mig i onödan men kan även vara annat skit i min kropp. Men min magkattar är cp och äter högsta dosen av omaprazol så känns som min mage börjar säga ifrån av all mediciner och de känns sådär då jag är 22 och behöver äta dessa i minst 50 år till om inte forskningen får fram något vettigt. 
 
Så jag skulle verkligen behöva träffa en läkare nu men vill inte gå till någon annan än min läkare men han vill tydligen aldrig bli frisk :( Men blir det ej bättre tills på måndag så får jag åka upp till sjukan o snacka med dem! 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0