Long day!

Denna vecka är mer än full! 
 
Igår var det rehabsträning men kunde inte slutföra det hela då jag fick svår huvudvärk, yrsel och var på väg att kräckas. Sedan var jag tvungen o åka till sjukan och prata med en sköterska om att boka en tid till läkaren och hade sån jäkla tur och fick en tid idag.. 
Så började med att jag åkte till sjukan tidigt i morse. Hon var riktigt orolig för min (andra)mage och kropp, hade väldigt lågt av någonting i kroppen. Så fick ta massa prover och "prover" hem som jag skulle ta i flera dagar. Sen fick jag veta att min hemska huvuvdvärk, yrsel och illamåendet var för mina spänningar och de bästa var att fortsätta med det jobbiga som ansträning men jag var ju rädd igår när de blev så men tydligen ska jag fortsätta för att de ska fortsätta. Men skit jobbigt o läskigt då jag inte ens kan se en bil åka förbi, kan inte vända huvudet åt sidan utan att se stjärnor. Men ska till sjukgymnasten i veckan så hon får hjälpa mig. Och min höft kunde dem ej hjälpa mig med och ortopeden hade tydligen fullt så måste söka privat om jag ens ska få hjälp.
 
Sedan var det vidare till ett annat sjukhusbesök/möte och ville ha min mamma med då jag var super nervös och mötet var så personligt och samtalet var så djupt så kände att jag behövde ha stöd speciellt av någon som känner mig. Men mötet gick bra och vi kom fram till bra saker, så nu ska jag bara vänta och se vad dem säger på deras nästa möte om mig vad dem kan hjälpa mig med. Men så skönt, för har väntat i 7 månader eller egentligen 2 år för att få denna hjälp så det är en stor sten som försvunnit ifrån axlarna. Men det kommer va en lång och tuff väg men jag kommer klara det men kommer bli känslosamma dagar, veckor och månader. Vill tyvärr inte berätta exakt vad de handlar om då det är känsligt för mig men fick förklarat för mig varför jag beter mig som jag gör ibland så jag kanske kommer va extra känslig en tid framöver men de kommer hjälpa mig på sikt!! :)
 
Sen imorgon har jag som tur är en ledig dag men inga sjukhusbesök alls. Super skönt! 
Torsdag blir det sista vattengymnastigen sen träffa sjukgymnasten. Sen fredag skulle de blivit tandläkaren men blev framflyttat till nästa vecka men har LOPPIS på lördag så det är bra att jag har några dagar ledigt till att rensa kläderna och skorna. Så vill ni komma på loppisen så skriv privat meddelande så berättar jag adress o tid :D 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0