Dagens ämne Kärlek!

Det finns en person som jag alltid kommer dra mig till eller tycka om. Självklart träffar jag min drömpris försvinner han nog ifrån mitt inre. Men det jobbigaste är nog att denna person totalt igronerar mig. Och de värsta är att jag inte riktigt vet varför och det stör jag mig på otroligt mycket. Hatar när folk gör så och speciellt när man drar sig till den personen, inte så att jag har känslor men det är något som får mig att dras dit. Skit svårt att äns försöka förklara. Och vi har haft ihop de för många år sen men aldrig blivit något, jag har haft flera anledningar förut men dem finns inte riktigt kvar längre. Utan jag har mognat och insett att mina anledningar egentligen inte spelar någon roll. Och vet eller tror att denna person inerst inne kanske gillar mig och därför inte pratar med mig för den personen inte tror att de är besvarat men det är det eller äsch jag vet inte vad det är. De kommer alltid finnas där gjort de sen jag var mindre oxå. Och de är de som är grejen att jag blir irriterad att man inte kan prata vad som är felet. Skulle jag se denna person skulle jag fråga vad felet är, men själva felet är att jag aldrig ser denna person. Och sms, facebook, mail ingenting får jag svar på så jag tar det att jag ska hålla mig borta och att den personen inte vill ha med mig o göra. Som inte finns någon anledning då vi inte träffats sen i sommras, skumt skumt och väldigt irriterande!
 
Nu när jag skrivit detta så kändes det lite skumt att jag äns skrev ut detta men något som suttit i mitt huvud ett tag så behövde skriva ur mig och hur som helst så kommer jag ändå aldrig berätta vem det är så behöver inte oroa mig så mycket. Kan vara så att jag saknar kärlek oxå eller bara att ha denna person som min vän. Vet faktiskt inte vad det är. 
 
Men men om ni har några tips så får ni jätte gärna ge mig det så jag kanske blir mer förnuftig, I dont know haha! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0