Dessa biverkningar!

Idag mår jag verkligen inge bra, mått dåligt sen jag gick upp i morse. Mår fruktansvärt illa, yr, huvudvärk och väldigt ont i magen. Även så spydde jag lite ikväll efter maten, kom inte mycket men lite grann och efter det svävade hela världen för mig. Men nu har jag ätit min nya medicin i 1 vecka och några dagar och den medicinens biverkning var allt som jag hade idag, så tror kroppen börjar ta åt sig av det starka i medicinen och jag hoppas verkligen det släpper bland veckorna för jag orkar inte må såhär i veckor! Lyckas ju alltid få biverkningar av alla mina mediciner! 
Sen att man mår ännu sämre idag är väl för smärtan ringde och läkaren där sa att: Vi kan inte hjälpa dig för du ligger inte inne längre. NEJ men när jag låg inne så kunde ni inte hjälpa mig heller. När fan kan ni hjälpa mig egentligen?! Ska jag behöva gå till Maj - Juni tills någon hjälper mig. Klart som fan att jag mår sämre varje dag när jag vet att ingen vill hjälpa mig eller ta på sig ansvaret för mig. Jag som hade fått upp litet hopp där men det föll ganska fort. Bara fortsätta kämpa och hitta någon som vill hjälpa mig annars vet jag inte hur jag kommer må. Kvällarna är värst och när jag ska sova så vill bara få må bra snart! Glad att jag har min familj och mina vänner annars hade de varit värre <3
 
Men hade en trevlig kväll hos Mamma&nasr i alla fall trots allt, blev god middag, kortspel med mormor oxå och god efterätt! Och nu ligger jag i soffan o glor på Lets dance. Funderar på att gå lägga mig snart och hoppas verkligen jag mår bättre imorgon. För har längtat efter denna lördag och behöver få träffa mina fina vänner! Ska på fest för att fira Elin som fyllt 25år och min present som jag köpt till henne har inte hunnit kommit, bara för jag hamnade på sjukan och köpte de försent så de hinner inte komma tills imorgon så de får bli en försenad födelsedagspresent. 
 
Så imorgon innan festen så ska jag nog antagligen till Linn och förfesta lite, Skönast att gå till någon som bor nära när man mår dåligt så slipper man stressa iväg, sen vidare till festen(hoppas jag inte mår såhär imorgon) i så fall så får jag endast gå till Elins fest en stund och så jag får träffa henne en stund annars så ser jag fram emot kvällen :) 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0