Födelsedags firande - Riktigt bra kväll med fina människor <3

Ett roligare inlägg nu då! :D
 
Började kvällen med att jag gick hem till Linn för att ta oss en drink sen gick vi vidare till Victor där dem flesta var. Var riktigt rolig förfest. Sedan gick vi alla vidare till Elin och hennes vänner som hade födelsedagsfest. Var så kul att äntligen få träffa min saknade elin, dock hann vi inte kramas så mycket. Men var roligt att få träffa lite nytt folk även andra saknade vänner. Kvällen var fylld med roligheter och behövde verkligen ha denna kväll. Få komma ut lite och var länge sen jag hade så kul! :)
Tråkigt och vart ledsen för dem som hade festen då dem flesta drog hem eller ut på krogen innan klockan äns var 12 och förstår om dem blev ledsna när de var deras födelsedagsfest som dem lagt ner en del på. Tråkigt att välja krogen när det väl är någon som har fest, krogen finns kvar all dagar i veckan så var lite tråkigt. Men utöver det så var de en bra kväll! :D
 
När dem andra drog ut, så drog jag, Sarah, Linn, Lotta, Lottas bror och Alex vidare till Jocke som hade fest men dem ville mest dit för att lämna ena presenten. Där blev det en del kaos kan man säga, och som jag skrev i tidigare inlägget kunde jag inget annat än att skratta och de gjorde vi nog alla hela vägen tillbaka. Tråkigt att de ska behöva bli så att man inte kan vara på samma ställe men förstår att det brast och de brast även för mig men de är sånt som händer när man har mycket på huvudet som man vill få ut till dem människorna. 
 
Men i alla fall efter allt som hände så skulle dem andra vidare till krogen så dem gömnde deras dricka och jag ringde efter taxi men när vi väl kom upp på stan så släppte dem inte in mer folk på krogen så vi tänkte vad fan vi kör efterfest istället. Men vi hittade inte dricka, blev fett irriterade o ville åka hem. Då Alex kom på att vi letade på fel ställe så vi hittade drickan och fortsatte till efterfesten där vi höll på ända till kl 04 på morgonen. Har ingen aning om hur fan jag orkade vara vaken så länge och orkade vara igång i flera timmar men det var ett tecken på att jag hade jävligt roligt! 
 
Så tack till er alla som gjorde min kväll otroligt rolig :D Kärlek till er
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0