Mörk brunt! :)

Igår färgade mamma mitt hår, kände att det var dags att få lite ny färg i håret. Håret hade alla möjliga nyanser. Menningen var att jag skulle bli ljusbrun men hade väl olika färger i håret så de blev verkligen inte ljusbrunt utan verkligen mörkt brunt. Jag älskar verkligen färgen och den passar mig otroligt bra. Så Viktoria du som tycker jag passar så bra i det har äntligen den färgen nu ;)
 
Dock så blev jag mer fundersam hur de ska bli att bli blond till sommaren. Men just nu trivs jag i detta och har gärna detta tills de släpper nästa gång. Och fick typ mer färg i ansiktet och trivdes med mig själv igen :) Så nu fattas en klippning så är håret som nytt igen, nästan i alla fall! haha.. Dock så insåg jag att jag hade fått jätte långt hår, helt överlycklig och så ska jag klippa mig så blir jag ledsen igen hehe. 
 
Tänkte visa bild på hur långt de blivit även en bild på nya färgen!
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0