Pina Colada alkoholfri - mums

Denna vecka hade jag behövt till att bara vara hemma o vila upp mig. Helt slut i både huvudet och kroppen men tyvärr så blir det iväg till Sjukgymnasten imorgon även ta en del prover. Och känna att behöva gå denna väg till sjukan och sen hem igen tar typ kål på mig bara tanken hehe. Hade jag inte behövt ta prover så hade jag inte brytt mig om besöket men proverna måste göras imorgon så har inget annat val. 
 
Sen på lördag ska vi alla fira Underbara Elin som fyllt 25, jätte roligt! Dock hade jag önskat att jag var piggare men får gå dit en stund o fira henne i alla fall och se hur mycket jag orkar :) 
 
Köpte en jätte god "drink" igår på ica maxi, älskar alkoholfritt. Super god och perfekt till fester, både för er som vill blanda i vodka och för er som inte dricker. Perfekt smak, inte för söt eller för sur. Utan smakar precis som den drinken. Tänkte visa bild i fall ni vill köpa och vågar testa som jag gjorde! Längtar tom till smaken :)
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0