Hur ska man veta?

Hur ska man veta att man tycker om någon fortfarande eller bara saknar den personen som sin vän? För just nu kan jag inte känna skillnaden, jag vet verkligen inte. Och jag försöker sitta o tänka ut vad dessa tankar betyder men samtidigt som jag försöker tänka ut det så försvinner denna person längre o längre bort och lever sitt liv. 
 
Jag försöker tänka tanken hur det skulle va om denna person fanns i mitt liv och det gör mig glad men ändå osäker men tror inte det har med denna person o göra utan med min sjukdom och alla skit saker som ingår i denna sak. Sen försöker jag tänka, tänk om det är endast saknar en som en vän hur jag ska kunna klura ut det. Ni kanske tänker börja umgås osv osv, men det funkar inte riktigt så just nu. 
 
Har tyckt om denna person i flera år men sist var jag ej redo och det var så mycket som satte stopp så tror att "min chans" är borta. Av det jag har fått hört. Har skrivit förut men tror inte denna person tar mig på allvar och inte så konstigt då jag själv är fett osäker men ja jag vet fan inte vad mina tankar är just nu. 
 
Vill skriva o berätta men vågar ändå inte. Då denna person har gått vidare med sitt liv och skulle bara bli pinsamt om man sågs efteråt. Men vad kan jag förlora? Kan förlora något.. Blir smått nervös eller inte nervös men avundsjuk när du har någon annan än mig så det lär vara ett tecken, men kan inte detta med kärlek just nu så stort frågetecken?!
 
Åh.. Hatar dessa tankar, hade bara varit enklare om jag viste och vågade gå framåt o berätta.. Men men gör jag inte det så förlorar jag nog föralltid och har gjort såhär förut. Gillat något men berättat det när den personen gått vidare med en annan, fått reda att känslorna var besvarade då men ingen sa något och sen blev det inget. så borde inte göra samma misstag men det är ändå så mycket som står på spel och är denna gång besvarad? Denna gång är jag fett osäker och vet inte.. 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0