Härlig helg med härliga människor ;D

Hej hej :)

Den här helgen har varit riktigt bra, mycket fest o härliga människor.

I fredags blev det utgång med några vänner. Satt hemma hos Matilda o drack lite sen drog vi till kalas där vi även träffade massa andra.
Jag o rebecka på kalas

Igår hade Lea kräftskiva, blev dock grillning för mig. Hade riktigt trevligt, träffade nytt o gamla vänner som jag inte träffat på hela sommaren. Sen runt 2 blev det hemgång för Ida och min del, min buss gick tjugo i 3. Fick typ damp utbrott när vi stod o väntade på stadsbussen den var en kvart försenad och nästan gjorde så jag missade min sista enköpings buss. Hade förstått om det var mycket folk på bussen men det var inte en jävel så undra vad buss chaffören hade för sig på vägen egentligen. Men jag hann iaf, så mötte upp mamma på bussen. Somnade direkt, så skönt :)
Tack lea för en härlig kväll :D<3

Idag har jag bara sovit hela dagen och tagit det almänt lungt. Senare på kvällen så kom moster och kusin över hit. Käkade lite tacos och bara myste :)


Lindaeriksson

Om du är den jag vet att du är kan du väl iaf ge mig en bra förklaring till allt. Och varför du helt plötsligt inte tror...


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Malin Sundin

hehe tack så mycket :)

2010-08-16 @ 13:00:44
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: W....

Vilken het outfit du hade i fredags då, där verkar man ha missat något :(

2010-08-16 @ 21:15:54
Postat av: Linda Eriksson

Svar på W.. : hehe Tack så mycket ^^

2010-08-16 @ 21:20:37
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0