"Dag 6". Min dag.

Idag har min dag både varit bra o dålig. Först gick det bra, sen på webbdesignen gick det inga vidare, min hemsida ville inte fungerar sen försvann min fantasi. Sen blev dagen bra gick o åt sen lunch med Elin och Rebecca,mysigt med lite prat och så :)
När jag kom hem blev det att plugga Ekologi skit tråkigt, sen blev det fika hos mormor och nu sitter jag här igen o pluggar historia. Så kort sammanfattning om dagen så har den varit både bra och dåligt.. Inte hänt något speciellt förutom att Sara och Elli har åkt till Thailand idag och kommer vara borta i 2 månader det är det sämsta. Kommer sakna er massor :( <3

Förkrök hos Sara och Elin

"Saknar mitt hår också, gillar mitt hår på bilden:( "

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

ditt hår e fiiint nu ju :) och de e ju uppsatt på bilden så man ser ju ändå inte längden ;P det var jävligt praktiskt att ni redan var i stan när jag ringde, tack för att ni följde med mig å käkade :) puss

2011-02-02 @ 21:02:44
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: Isabel Bonita Från Enköping

Har aldrig skrivit att hon tog sitt liv, vad fick du det ifrån ? :(

2011-02-02 @ 21:23:14
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Linda Eriksson

Jo jag vet, gillar de nu med. Men man saknar alltid de man inte har, haha..

Så sant så men tänker tillbaka;)



Lugnt gumman, var bara mysigt så fick jag också äta ju :D Pöss <3

2011-02-02 @ 22:02:37
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0