Bryter ihop snart !

Jag är så nära på att bryta ihop just nu. Jag har för mycket i skolan just nu. Så jag stressar sönder mig, jag sover men jag är alltid trött. Jag har fått magkatarr pågrund av stressen och påväg att svimmat i skolan. Det är inte bra det här ! Sen gjorde inte Rektorn det bättre för mig idag. Jag och Rebecca skulle få chansen att ta igen allt vi ligger efter i under APU men även göra praktiken i skolan men när vi har tid över så ville få göra klart saker. Så vi kan få ta studenten och få Godkänt. Men nej idag så kommer rektorn och säger att vi absolut inte fick göra det under praktiken, att vi endast får hålla på med praktiken i skolan. Att ingen lärare eller någon får hjälpa oss att plugga upp oss. Och när vi pratade med han så sa han aldrig att det inte var okej ! Sen ligger jag 50 poäng efter i skolan för skolan har fuckat det för mig, och då skulle jag få chansen under praktiken att vara här men nej idag sa han tydligen att vi inte alls får det fast han har lovat och vi har skrivit på papper o allt. Sen har han maga att säga att ja det skulle du väl ha tänkt på lite tidigare att du ligger efter i skolan. MEN HALLÅ, jag har typ plugga varje fucking dag, och verkligen försökt. Har knappt träffat mina vänner efter skolan för jag måste plugga. Men det är ju så vissa har det lättare i skolan än andra och jag har inte det lätt. Hur mycket jag än försöker. Känns som om man ska gå på denna skola så får man inte ha det svårt. 
ÅH, DU FÖRSTÖR MIN SKOLGÅNG !  

Så just nu känner jag mig som ett vrak, är påväg att börja gråta hela tiden. Och skulle bara vilja åka härifrån..
Börjar bli rädd för mig själv, eller inte för mig själv. Men att jag kommer  gå in i väggen snart eller så ! Känns som det just nu i alla fall.. 
 
Jag har ungefär 6 prov, 4 skriftliga uppgifter + muntliga nationella kvar. Som jag ska hinna göra efter praktiken och har 5 veckor på mig + att det kommer komma mera saker. Hade jag bara fått gjort det här under praktiken + det vi skulle göra så hade jag nog hunnit. Just nu så har mitt hopp försvunnit, vill verkligen klara av skolan. Men just nu känns det inte som det kommer gå så bra..

 
Vet att jag klagat mycket men behövde verkligen få ur mig det här :/

Lindaeriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

gumman du vet att du alltid har mig som klippa att luta dig mot, som vind att hjälpa dig framåt och som sol för att ge dig energi. <3

2011-01-28 @ 23:32:56
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: Linda Eriksson

Du är alltid så gullig i mot mig. Tur att jag har dig, som finns o stöttar där för mig.<3

2011-01-31 @ 23:02:24
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0