Långt ute i skogen -.-

Igår kom brorsan och familjen på besök, hade inte träffat dem sen julafton. Var ganska seg så var väl inte så social.
Men var kul att träffa alla speciellt mina små flickor, saknat er massor :)

Sen på kvällen drog jag till Uppsala för att möta upp Elin. Skulle hem till Niklas för att chill dricka,och bara umgås.. Jag trodde då att det inte var så långt bort. Men när jag hoppade av bussen som kommer Elin och säger att det var MINST en halv timmes gångväg, hade tung väska,det var mörkt + att det var mycket snö. Fyfan säger jag bara, hade jag vetat det hade jag nog åkt hem o myst med Sara och Ida istället, hahah. Nej men det var riktigt trevlig kväll :)

Och just nu så sitter vi alla flickorna hemma hos Ida och ska överraska Linn när hon kommer hem. Har inte träffat henne på över en månad nästan två.. Saknar henne massor så ska bli kul att få träffa henne igen, hihi..


Puss på er



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Niklas the King :D

Ee så långt bort va de inte :D men jag hade kul ;P

2011-01-10 @ 16:35:34
Postat av: Linda Eriksson

haha jo det var vist långt bort :O Tog sin tid att komma dit ju.

jo jag med :)

2011-01-10 @ 19:14:59
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0