Mitt 2010 år - Både bra å dåligt. Men här kommer den bästa tiderna

HÄR KOMMER LITE BILDER IFRÅN ÅRET 2010:D Bilderna kanske inte säger er någonting men för mig betyder dem riktigt mycket. Ett underbart år <3
Jag och Elin  Vip  champang frukost  sara, ja rebecca  maria o jag, hemsk bild på mig dock. Helt knall röd  2010 min 18 års dag  18 årsdag  :)FEst hos P  Fest hos P pappa o jag:)  Rhodos 2010 ;D  Rhodos 2010 babyförfest hos elin o sara fotografering med becca o ida studenten 2010   Min bästa vän tog studenten hamnfestivalen 2010 Såg min kusin riktigt full- länge sen Kräftskivan hos lea 2010 Utekväll med mamma Ute kväll med mamma o viktoria Maskerad hos lea Karoke kväll med dem bästa Meja döptes Kalas
  Förfest       En helt galen kväll Juldagen - en av dem roligaste kvällarna valborg 2010 En bra kväll En rolig kväll - så mycket som jag minns ;P  Sjuk rolig kväll Svart/vitt party svart/vitt party  En underbar kväll med min bästa Chill drinkade hos Aron Kanon dag/kväll julafton Min älskade bror o hans flickvän förlovade sig  Dans uppvisning  Blev fotad av en fotograf (min praktik) Jag tatuerade mig(inge bra bild) Gräsö med dem bästa jag lärde mig att tycka om kräftor:O :) En ute kväll i stockholm Förfest hos matilda sen utgång Såg meja på badsim för första gången <3 Underbar kväll :)  <3
jag tog hål i tugan Meja sov över-mys Jag färgade håret mörkt och klippte av mig håret
 Sista mintuterna av 2010

Det här var en del av mitt år, låt oss se till att det här året blir ännu bättre. :) <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Isabel Bonita Från Enköping

hej gumman jag visste inte att du hade blogg ;)

2011-01-15 @ 10:51:22
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Linda Erikssin

Hehe okej, det har jag haft ett tag :)

2011-01-15 @ 12:46:16
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0