Till Rebecka Åkhagen-Holm :)

Jag träffade dig i 1:an första gången då jag hamnade i samma klass som dig. Efter vi började prata första gången var de som vi klickade. Var dig och johanna jag började umgås med först. Och du och jag blev jätte nära vänner som vi även är nu. Du tog med mig till dina vänner och presenterade(?) mig.. Där fick jag nya kompisar, underbara människor.. Du är underbar !
Den 26 april 2009 så firade jag till dig och du sa JA.. haha.. Fattas fortfarande en ring dock..

Nej men du ska veta att jag är så jävla glad att jag lärde känna dig och att jag inte böt klass som jag skulle ha gjort.. Du har alltid varit den som har ställt upp för mig och lyssnat. Du förstår mig alltid och försöker hjälpa mig o ge mig goda råd. När jag är med dig så har jag alltid kul, spelar ingen roll om vi absolut inte gör någonting men så ska det kunna vara.
Vi har alltid kul tillsammans när vi festar ihop, gör galna saker eller bara beter oss galna.. Har många minnen med dig men fler ska det bli. Ibland umgås vi mycket o ibland inte, men jag vet alltid att du finns där om de är något.
Du är min bästa vän och kommer alltid att vara det. Kommer alltid att finnas här för dig och bry mig mig om dig. Menar alltid väl när jag frågar eller någonting. Jag bryr mig bara otroligt mycket, för vill inte förlora en vän som dig. Du förstår mig och jag förstår dig , bättre kan det inte bli !

Jag älskar dig Rebecka Åkhagen-Holm, du är en riktig vän <3

Hihi var bara tvungen att skriva det här..



champang frukost



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

aaaw gulligt skrivet :) båda ni två är helt underbara människor och jag älskar er till döden <3

2011-01-24 @ 22:53:40
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: Linda Eriksson

hihi jo, kommer direkt ifrån hjärtat :) Skulle kunna skriva massor om mina vänner men då kommer de bli värsta uppsattsen iaf..

Du är underbar älskling och kommer alltid att älska dig med, föralltid <3

2011-01-24 @ 23:09:21
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/
Postat av: elin

:* fast tänkte du på att Dag 7 är "Min bästa vän" ^^ hehe :P

2011-01-25 @ 11:28:21
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: linda eriksson

hehe nope, så långt ner hoppar jag inte :) Men de kommer bli svårt för har många bästa vänner

2011-01-25 @ 20:25:57
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/
Postat av: Becka

Åå vilket gulligt inlägg. Blev verkligen glad, det värmde :) Älskar er båda två med hela hjärtat, är verkligen glad att jag träffade er och hoppas att det kommer förbi som det är, att inget ska komma emellan <3<3

2011-01-26 @ 18:51:22
Postat av: Linda Eriksson

Svar; Hihi åh så bra, glad att du blev glad. För menar verkligen det:)

Hihi så bra gumman, för det gör jag med dig också <33.

Klart det kommer förbli så inget kommer någonsin kunna komma i emellan oss<3

2011-01-26 @ 20:55:00
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0