Studio med Rebecca

Idag fotade Jag och Rebecca lite i studion. Menningen var att vi skulle bara ta en bild till vårt foto cv. Men vi blev kvar där ett tag och tog massor med kort. Var riktigt kul faktiskt. Måste vi göra flera gånger, fast ta med lite smink och så.. Sen måste vi göra din ide Becca, kommer nog bli riktigt snyggt ;)

Foto: Rebecca Roos  Modell: Jag

Foto: Linda Eriksson  Modell o redigering: Rebecca Roos


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

my säxi bestisaaar :D

Ja jag hörde om Beccas idé, riktigt nice! Jag vill gärna va me nån gång när ni fotar också, efter praktiken slutar min Grafiska Illustation å den ligger på tisdag :*

2011-01-20 @ 21:50:17
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: Linda Eriksson

hihi ^^



Ja det kommer nog bli riktigt snyggt.. Ja självklart gumman.. Hehe okej, ja v har ju foto då så någon gång kan vi nog :) <3

2011-01-20 @ 21:53:15
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0