Vad passar jag bäst i ?

Igår satt jag o funderade på hur jag ska göra med mitt hår. Om jag ska låta det växa ut till långt igen, eller toppa mig så det blir kort o snyggt igen. Jag saknar det långa men älskar endå det korta. Nackdelen är nu att det är jätte svårt att fixa det men vill jag spara så måste jag låta det vara ett tag men då kommer jag inte kunna fixa håret lika bra. Svårt att bestämma mig, båda är lika snyggt. Så Vad tycker ni jag passar bäst i ? :)

Jag färgade håret mörkt och klippte av mig håret ->
Sen såg jag en jätte snygg färg på tv:n igår, en röd snygg färg. Så då började jag fundera på om jag skulle färga håret lite rött, men vet inte. För det är ju snyggt som det är nu, men alltid kul med förändring. men frågan är om jag skulle passa i det och om jag skulle ångra mig.. 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

keep short! så jävla sexigt på dig ;) jaa, rött e snyggt haha saknar min eldiga kaluffs, men den här tiden på året börjar man snarare försöka få ur den röda färgen eftersom det ser så förjävligt ut när det bleks i solen, som mitt gjorde om du kommer ihåg i våras? :P men du gör som du vill, förändring är bra! puss

2011-01-17 @ 19:35:00
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: The king Niklas

jag tycker du passa i båda men om jag var tvungen och välja så hade jag tagit bilden till vänster med huvtröjan ;) mycker snyggt.

2011-01-18 @ 19:17:24
Postat av: linda eriksson

Hihi okej, ja det är svårt att bestämma mig :)

Hihi tack ^^

2011-01-18 @ 20:40:52
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0