Vinter igen, och du försvinner som vanligt..

Vinter igen. Du blir dig själv igen. Vet att det blir så varje år. Och de borde inte bli så jobbigt, men de blir nästan jobbigare med åren för varje år så hoppas jag att du har lärt dig någonting och jag blir bara besviken varje gång. I söndags så var klockan inte mycket, och de var en söndag. Och du var redan det.. Inget nytt, men när ska du sluta och när ska du inse att det inte är bra..Är rädd att du ska göra samma misstag igen när du får tillbaka kortet, men du är vuxen nog att inte göra samma misstag. Men klart man blir orolig, jag älskar ju dig.

Du är min riktiga och du ska egentligen bry dig mycket. Vet att du gör det inerst inne men ibland är du ganska dålig på att visa det. Du drar dig undan, och typ gömmer dig i mörkret. Vet knappt inte vad jag ska säga längre när vi ses, skit jobbigt. När jag säger att jag vill ha sommar året om är det inte bara för jag älskar sommren utan för att du blir riktig då, du visar dig, du bryr dig, du hör av dig. Du blir en människa då, och just därför älskar jag sommaren. Och önskar att de kunde vara året om, så jag skulle få ha dig nära i mitt liv året om. Inte bara några månader per år :(

Jag kommer alltid att älska dig, men undra när du ska lära dig !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

vi pratar imorgon älskling!

2011-01-31 @ 22:57:46
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Postat av: Linda Eriksson

Aah vi får göra det, men det är de gamla vanliga igen. Vissa förstår inte att dem sårar om och om igen <3

2011-01-31 @ 23:00:07
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0