Han springer mest fram o tillbaka !

Just nu sitter jag hemma hos Stefan håller han sällskap medans han packar. Han springer mest runt och kommer in med ett plagg i taget, haha..

Igår så gjorde jag inte så mycket städade och bädade rent o gjorde de lite fint.. Sen på kvällen kom Stefan över då blev det tv, kortspel, prat och mys !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Anonym

berätta lite mer om den där stefan, vem är han?;)

2011-07-21 @ 19:34:59
Postat av: Linda eriksson

Det beror på vem du är ;p

2011-07-22 @ 11:09:09
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah, en person som älskar din blogg och har följt den länge och vill veta mer :D

2011-07-22 @ 13:14:45
Postat av: Linda eriksson

Okej vad roligt att du gillar min blogg och brukar läsa den :)

Med tanke på att jag inte vem du är så kan jag inte riktigt tala om så mycket än att han står mig nära. Men om du fortsätter läsa mig blogg kommer du säkert få veta lite mer om vem han är :)

2011-07-23 @ 14:01:44
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej !

jag kommer absolut fortsätta följa den !:)

2011-07-23 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0