Ny design kanske ?

Funderar på att göra om min design snart, börjar tröttna på den här igen ! Har ändå haft den här ett bra tag nu, så får se om fantasin är tillbaka sen när jag ska försöka göra om den :)

Imorgon blir det att jobba, blir ett kort pass 09:45-14. Skönt att jobba lite och tjäna pengar !

I veckan tänkte jag att jag skulle försöka söka till en ny dans grupp till hösten, vill verkligen fortsätta med dansen. Men är rädd att jobbet kommer krocka, för dansen är något jag inte kommer ge upp. Kommer säkert få lov att ta jobbet före som jag inte vill men de är väl livet tyvärr..

På torsdag ska jag även åka till Gröna Lund med några st, åker inga karuseller men alltid kul att göra något på sin semester :)

Sen på måndag kommer Stefan hem. Så ska försöka träffa han något i veckan också, saknat ! <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Anonym

vem är jocke/joakim?

2011-08-02 @ 21:07:47
Postat av: Linda Eriksson

Jocke är en kompis till mig

2011-08-03 @ 01:04:49
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0