Riktigt bra dagar !

Hej hopp ! :)

Dem här senaste dagarna har varit helt toppen och haft riktigt roligt!

I tisdags så var jag, sara och grabbarna ute i Bresse. Var inte så fint väder men vad bara skönt att komma ut lite.  På kvällen skulle vi tagit en fika med Henke och Adam men dem var fruktansvärt sega så i väntan på dem så började vi dricka lite grann, fast det var lungt. Runt 9-10 ringde dem o var klara, så blev ingen riktigt fika. Blev mest åka runt i bilen, tog en glass på donken o så. Var faktiskt riktigt trevligt !

Onsdags kom Marielle och barnen hit, så blev lunch på stan med dem o mamma efter det blev de glass på stan, mys mys ! När vi kom hem så blev det film o sova för min del var trött efter kvällen sen skulle jag jobba natt så ville vara utvilad.. Jobbade mellan 21-03..
På mina korta rast så kom Adam,Henke och FG och höll mig sällskap, försäg dem hade redan varit där ett tag men alltid kul med sällskap på rasterna fast de bara var i 15 min..
Var ganska skönt att jobba natt, men där ett tag blev jag så sjukt övertrött så stod mest och garvade och frös i de varma köket, hehe..
 

I torsdag så var jag till läkaren och som jag skrev innan så var alla proverna jätte bra. Skönt att höra, var en stor tyngd som släpptes. Nu behöver man inte vara orolig längre ! :)
På kvällen åkte jag till Sara och Elin för pool/grill party ! Blev inte så mycket badande för min del, doppade mig en gång sen upp fort.. Var ganska trött så tog det lungt, men det var riktigt kul. Kul att få träffa alla igen speciellt att alla var tillsammans :)
Skulle ha tältat på deras tomt men orkade aldrig sätta upp tältet, de var kallt och regnade. Så Jocke räddade mig, åkte med han hem och fick sova där istället för i ett kallt tält :)

    

Igår så kom Lollo till mig på kvällen, då det blev massa dricka, musik och prat. Efter 9 någon gång så drog vi ner på stan, är krogvecka här i Enköping. Träffa Stefan och lite annat folk, sen efter Smalare än Thord spelade så drog vi till Fernandos (?) där de var reagge kväll eller dem spelade i alla fall bara reagge musik så antar det.
Ännu en kväll som var sjukt rolig !
 
Ikväll blir det bara att de lungt o vila upp för morgon dagen jobb. Niklas och Viktoria försöker få mig att följa med ut ikväll med men har ingen stor lust eller ork så får nog bli en hemma kväll istället. Är inte så jätte pigg idag heller så !

Ja som ni märker så har jag haft de fullt upp dem senaste dagarna och haft de riktigt toppen !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Anonym

jahapp, en ny kille ? jocke ? vem är de då?;)

2011-07-31 @ 18:39:04
Postat av: Linda eriksson

Nu börjar jag bli nyfiken på vem du egentligen är ;p

O Nej de är inte jocke, han är en vän till mig. Som sagt vet inte vem du är så vem jag menar säger jag inte än. :)

2011-07-31 @ 19:56:11
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0