Sjukt bra dag! :D

Igår var en riktigt bra dag.. Började med att jag drog till sjukgymnasten o fick lite eletriska strålningar i knät. Och de kändes redan bättre, vist har jag fortfarande sjukt ont vissa stunder men de kändes bättre. Sen efter de så drog jag hem sov lite för var sjukt trött. Drog till Ica maxi med mamma o Nasr, köpte lite brun hårfärg.
Efter de drog jag ner på stan o träffade min Pappa, gick runt på stan sen tog en fika. De var jätte mysigt o trevligt, var sjukt länge sen vi gjorde något ihop så de var på tiden.



Sen ringde telefonen o Sara frågade om vi kunde grilla igår istället med tanke på att de skulle regna idag så var bara att dra ner på systemet sen ta första bästa bussen till Uppsala. Åkte hem till Sara sen drog vi vidare till affären, köpte mat sen drog till Elli där vi skulle grilla o dricka lite..

Alla tjejerna var på plats + Timmy o Oscar så sjukt kul att alla samlades igen o gjorde något ihop. Blev massa snack, vattenpipa, sång och dans. Hade en sjukt bra kväll var länge sen jag hade så kul :D






Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: OSKAR

OSKAR inte os"C"ar >.<

2012-05-10 @ 17:45:25
Postat av: Linda Eriksson

Jaja ;)

2012-05-10 @ 18:05:45
URL: http://lindaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0